ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ…
ΜΕ ΕΦΟΡΜΗΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΘΕΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΦΙΛΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΄΄ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ΄΄ΟΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙΤΑΙ Η ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ.
ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ-ΤΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΑ(ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ) ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ-ΤΑΜΠΕΛΕΣ(ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ-ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ).
ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΑ ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ.