ΓΕΦΥΡΕΣ…..ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ Γ1,Γ2,Δ1,Δ2
ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ (ΛΑΙΚΗ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ (ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ) ΠΟΥ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΑΥΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ Η ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΓΝΩΣΤΙΚΟ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ,ΨΥΧΟΚΙΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟ (ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΠΡΑΞΙΑΚΕΣ –ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ), ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ (ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ (ΣΤΑΤΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ)
Ο ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΚΥΡΙΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΑΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ,ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΞΙΕΣ ΣΑΝ ΤΕΧΝΗ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ,ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΥΡΟΔΟΤΗΣΑΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΕΚΘΕΜΑΤΑ.
ΓΕΦΥΡΕΣ …ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΜΕΡΗ.
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ‘’ΧΑΣΜΑΤΩΝ’’.ΕΜΜΕΣΑ ….ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ‘’ΓΕΦΥΡΩΜΑ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ’’ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ-ΑΤΟΜΙΚΩΝ.
ΙΣΩΣ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ( ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ Η ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΗ),Η ΨΥΧΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ (ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ Η ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΝΔΟΜΥΧΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ‘’ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ‘’ ,ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΒΑΘΥΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ.